نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

لیگ برتری‌ها مشتری پروپاقرص امین قاسمی‌نژاد|قیمت شاخ بازار چند است؟

  • کد خبر: ۵۸۳۱۳
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
لیگ برتری‌ها مشتری پروپاقرص امین قاسمی‌نژاد|قیمت شاخ بازار چند است؟
امین قاسمی‌نژاد، گل‌زن‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه شهر‌خودرو، با پیشنهادهای مختلفی از سوی سایر تیم های لیگ برتری روبه رو شده اما ستاره چند فصل اخیر شهرخودرو چقدر می ارزد؟
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هنوز آخرین اسفند قرن از راه نرسیده و موعد نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصلی فوتبال در لیگ برتر شروع نشده است. با‌این‌همه بازار بحث و گمان‌ها بر سر خرید‌های نیم‌فصلی تیم‌ها داغ است. در‌این‌میان تیم‌های کوچک‌تر ستاره‌هایشان چشم تیم‌های بزرگ‌تر را گرفته و همین سبب شده است تا های‌و‌هوی تبلیغاتی بزرگی به راه بیفتد.
 
امین قاسمی‌نژاد، ستاره بابلی شهرخودرو، نیز در یکی‌دو فصل گذشته با عملکرد خوبش به یکی از بهترین بازیکنان عنابی‌پوشان مشهدی بدل شده که هواخواهان زیادی نیز پیدا کرده است. بعد از آنکه در ابتدای فصل زمزمه پیوستن قاسمی‌نژاد به پرسپولیس مطرح شد و مسئولان شهرخودرو تلاش کردند تا با چنگ و‌دندان ستاره‌شان را حفظ کنند و حالا در آستانه پایان نیم‌فصل و آغاز زمان نقل‌و‌انتقالات، خبر می‌رسد که قاسمی‌نژاد که گویا هنوز یک سال دیگر با عنابی‌های مشهد قرارداد دارد، هم در لیست پرسپولیس و هم در لیست استقلال قرار دارد!

ستاره‌ای که دیر ظهور کرد

مهاجم مازنی شهرخودرو خیلی دیر به فوتبال ایران معرفی شد. او که حالا ۳۴‌سال سن دارد، آن‌قدر خوب هست که باز هم مورد‌توجه بهترین تیم‌های فوتبال ایران قرار گرفته است. اولین بارقه‌های درخشش یک ستاره در وجود امین قاسمی‌نژاد از فصل ۹۵-۹۴ فوتبال ایران بود؛ جایی که این مهاجم ۱۸۲‌سانتی‌متری در تیم ماشین‌سازی و در لیگ دسته‌یک توپ می‌زد.
 
آنجا بود که قاسمی‌نژاد با گل‌زنی‌هایش موجب صعود سبزپوشان تبریزی به لیگ برتر فوتبال کشور شد. درخشش اول ستاره در بیست‌ونه‌سالگی بود؛ سنی که شاید بسیاری از ستاره‌های فوتبال دنیا در این سن دیگر آرام‌آرام به سراشیبی خاموشی می‌افتند. با‌این‌همه این پایان راه برای قاسمی‌نژاد نبود و او دوباره طی یکی‌دو سال اخیر و در سن ۳۴-۳۳‌سالگی توانست در لباس شهرخودرو درخشش دومش را داشته باشد.

رکوردی برای قاسمی‌نژاد در مشهد

امین قاسمی‌نژاد در لباس شهرخودرو تا‌به‌اینجا توانسته است به رکورد ۲۷ گل برسد. این یعنی ستاره مازنی بهترین گل‌زن تاریخ این باشگاه نه‌چندان‌پُرقدمت است. باشگاه مشهدی که ۷ سال از تأسیسش می‌گذرد و حالا قاسمی‌نژاد بالاتر از یونس شاکری بیست‌گله، بهترین گل‌زن تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید.

درخشش به روایت اعداد

اعداد‌و‌آمار عملکرد امین قاسمی‌نژاد طی این سال‌ها، همه و همه مؤید این مطلب است که پرسپولیس و استقلال یا هر تیم دیگری که در فصل نقل‌و‌انتقالات برای قاسمی‌نژاد دست‌به‌جیب شوند، به بیراهه نرفتند. قاسمی‌نژاد در فصل ۹۵-۹۴ برای ماشین‌سازی در لیگ دسته‌یک طی ۳۵ بازی ۳۰۰۸‌دقیقه به میدان رفت و ۱۲ گل به ثمر رساند؛ عملکرد درخشانی که تیم تبریزی را روانه لیگ برتر کرد و در فصل بعد هم مهاجم شمالی توانست در ۳۱ بازی در لیگ برتر و جام حذفی برای ماشین‌سازان ۱۱ گل بزند و یک پاس گل بدهد.
 
این عملکرد درخشان، قاسمی‌نژاد را به صید بزرگ شهرخودرو بدل کرد. او در اولین فصل حضورش در شهرخودرو طی ۲۸ بازی در لیگ برتر و جام حذفی ۲۱۰۶‌دقیقه در میدان بود و ۴ گل زد و ۳ پاس گل داد. ستاره این‌روز‌های خط آتش شهرخودرو در فصل ۹۸-۹۷ لیگ برتر فوتبال ایران ۳۲ بار برای شهرخودرو در لیگ برتر و جام حذفی به میزان ۲۸۱۴‌دقیقه به میدان رفت و آمار ۱۰ گل زده و ۵ پاس گل را از خود بر‌جای گذاشت.
 
در فصل ۹۹-۹۸ هم ۳۲ بار برای شهرخودرو آسیایی چه در لیگ برتر، چه جام حذفی و چه لیگ قهرمانان به میزان ۲۷۸۰‌دقیقه به میدان رفت و ۵ گل زد و ۲ پاس گل داد. مهاجم سر‌حال شهرخودرو این فصل هم در ۱۱ بازی، ۸ گل زده و ۲ بار پاس گل داده است. قاسمی‌نژاد سر‌جمع تاکنون ۱۰۳ بار برای شهرخودرو به میدان رفته، ۲۷ گل زده و ۱۲ پاس گل داده است. او در ماشین‌سازی هم ۶۶‌بار به میدان رفت، ۲۳ گل زد و یک پاس گل داد.

ارزش ۱۴‌میلیاردی قاسمی‌نژاد

رقم قرارداد ستاره‌ها و افشای آن، این‌روز‌ها به رقابتی تنگاتنگ برای رسانه‌ها بدل شده است؛ با‌وجود‌این در‌مورد امین قاسمی‌نژاد گفته می‌شود او سال اول با شهرخودرو قراردادی یک‌ونیم میلیارد‌ی داشته و در مدت ۳ سال این رقم به چیزی نزدیک به ۱۰‌میلیارد می‌رسد؛ رقمی که البته صحت‌و‌سقم آن مشخص نیست و بیشتر به اظهارات و ادعا‌های رسانه‌ای می‌ماند. اما آنچه بدیهی است، آن است که قاسمی‌نژاد طی چند فصل حضورش در شهرخودرو به یک ستاره بدل شده و قطعا ارزش ریالی او بالا رفته است.
 
قاسمی‌نژاد طبق ادعای سایت معتبر ارزش‌گذاری بازیکنان فوتبال جهان ترانسفرمارکت در فصل ۹۵-۹۴ که در تیم ماشین‌سازی بازی می‌کرده است، ارزشی بالغ بر ۱۰۰‌هزار یورو داشته است و باز طبق مستندات این سایت هر سال مقداری بر این ارزش افزوده شده تا سال‌۱۳۹۸ که این رقم بالغ بر ۶۰۰‌هزار یورو شده است. امروز رقم ارزش ریالی امین قاسمی‌نژاد در سایت ترانسفر‌مارکت با افتی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته به ۴۷۵‌هزار یورو رسیده است که با احتساب یوروی ۲۸‌هزار‌تومانی نرخ ۲۰‌بهمن‌۹۹، نزدیک به ۱۴‌میلیارد تومان می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->